Ga voor zekerheid met onze ervaring! Werk zonder problemen met onze diensten Wij verzorgen ook trainingen met expertise voor uw medewerkers op maat Altijd en overal toegang tot uw bedrijfsdata met alle belangrijke gegevens voor uw medewerkers Optimaliseer teamwork en projectrendement met hosted SharePoint 2010 SharePoint Hosting is effectief en veilig informatie delen met uw medewerkers

CRM informatie

Dynamics CRMMicrosoft Dynamics CRM 2011 is een pakket dat wordt aangeboden door SharePointHosting.nl. Dit kan zowel in combinatie met een SharePoint omgeving als volledig losstaand worden besteld. Dynamics zorgt ervoor dat u eenvoudig en snel uw klanten kunt beheren, door bijvoorbeeld gebruik te maken van workflows die kunnen worden toegevoegd. De efficiëntie en kwaliteit van uw service verbeterd en u kunt beter informatie uitwisselen tussen uw medewerkers. Daarnaast kan Dynamics CRM worden gekoppeld aan Microsoft Outlook, waardoor u gemakkelijk uw bestaande contacten kunt overzetten naar Microsoft Dynamics CRM 2011. De verschillende activiteiten en taken kunt u gemakkelijk verdelen onder uw medewerkers en deze hebben direct de juiste informatie tot hun beschikking.

Dynamics CRM

Accounts beheren in een vertrouwde omgeving

In Microsoft Dynamics CRM 2011 kunt u gemakkelijk accounts en rollen aanmaken, zodat uw medewerkers binnen het pakket verschillende taken kunnen vervullen. Dit kan worden gedaan in een herkenbare gebruikersinterface die Dynamics heeft. De accounts kunnen vervolgens worden gekoppeld aan verschillende CRM activiteiten, zodat de medewerkers deze activiteiten kunnen uitvoeren. Ook de bedrijfsgegevens kunnen eenvoudig en snel worden bijgehouden, met daarbij de mogelijkheid tot het uitvoeren van automatische controles.

Bedrijfsprocessen analyseren

Door middel van gemakkelijke overzichten en statistieken kunt u uw prestaties volgen, zodat deze geanalyseerd kunnen worden. Dit kan ook worden gedaan voor de afdelingen, teams en individuen binnen uw bedrijfsorganisatie. De dashboards die hiervoor worden gebruikt kunnen eenvoudig worden aangepast, waardoor de overzichten volledig naar wens kunnen worden ingedeeld. Ook wordt er ondersteuning geboden voor Microsoft Excel en kunnen er snel spreadsheets worden geïmporteerd en geëxporteerd. Rapportages kunnen op die manier worden aangemaakt, zodat u snel en overzichtelijk de informatie tot uw beschikking heeft.

Adequaat reageren op taken en opdrachten.

Met Microsoft Dynamics CRM 2011 kunt u snel en gemakkelijk inspelen op nieuwe taken en opdrachten. Door de interface die door Microsoft wordt gebruikt, kunnen alle gegevens van de opdracht en klant snel worden opgevraagd, zodat u niet hoeft te zoeken naar de gegevens. De interface kunt u zelf veranderen, om zo overzichten te creëren die voor u duidelijk en eenvoudig zijn. Ook kunnen de taken uit een individuele wachtrij of uit een team wachtrij gemakkelijk worden beheerd.

Contactbeheer zoals het hoort

Het contactbeheer van Microsoft Dynamics CRM 2011 is erg flexibel. U kunt het contactbeheer nog gemakkelijker maken, door overzichtelijke klantcontacten te ontwikkelen. Tot deze gegevens heeft u realtime toegang, zodat de service mogelijkheden voor een klant gemakkelijk worden weergeven. Dit zorgt ervoor dat u uiteindelijk een betere service en kwaliteit kunt leveren aan uw klanten. Voor uw medewerkers kunnen er workflows worden aangemaakt, zodat overal de juiste service kan worden verleend.

Altijd beschikken over de juiste kennis

Met Microsoft Dynamics CRM 2011 kan er nog sneller en gemakkelijker informatie worden gedeeld met uw medewerkers. Deze kennis over uw contacten en leads zorgt voor een vergroot aantal oplossingen bij het eerste contact met de klant. De taken en opdrachten kunnen ook sneller worden afgehandeld, omdat alle informatie en kennis voor handen is. Dit zorgt voor een efficiënte manier van werken, die u veel tijd en geld kan besparen. Dubbel werk wordt voorkomen door de kennis te delen en samen te werken met uw collega’s. De kennisstroom kan ook goed worden gevolgd door middel van de vertrouwde grafische hulpmiddelen, die worden geboden door Microsoft Dynamics CRM 2011.

Overal gebruik maken van Microsoft Dynamics CRM

De ondersteuning voor mobiele apparatuur is groot in Microsoft Dynamics CRM 2011. Dit zorgt ervoor dat u overal toegang heeft tot de gegevens van uw klanten en leads, met als resultaat dat u over de juiste kennis beschikt op het juiste moment. Er kunnen gemakkelijk en snel updates en waarschuwingen worden verstuurd, zodat de informatie in Dynamics altijd up-to-date is en uw medewerkers direct gebruik kunnen maken van deze gegevens. Daarnaast kunt u zelf ook gemakkelijk alle informatie vinden over uw klanten, zodat u altijd op de hoogte bent van de laatste informatie. Uw afspraken en serviceschema’s kunnen worden beheerd via uw mobiele apparaat, waardoor u nooit een afspraak misloopt.

Maak duidelijke en overzichtelijke planningen voor uw projecten.

Met de plan mogelijkheden in Microsoft Dynamics CRM 2011 kunt u eenvoudig en snel de services en middelen plannen om klanten effectief te kunnen helpen. Dit kunt u doen door gebruik te maken van de vertrouwde hulpmiddelen, die worden geboden in Dynamics. Vervolgens kunnen aan de taken verschillende teams worden toegewezen, zodat het direct duidelijk is wie deze taak moet gaan uitvoeren. Dit zorgt ervoor dat er nooit verwarring ontstaat over wie er een bepaalde taak op zich heeft genomen. Op deze manier kan er ook gemakkelijk worden bijgehouden welke taken al zijn voltooid, om zo een goede controle op de voortgang te kunnen bewaken. Dynamics CRM kan een grote en belangrijke rol spelen als het aankomt op een goede planning en contact richting de klanten.

Eenvoudig en snel werkprocessen aanmaken, voor een vloeiend verloop

De workflow mogelijkheden in Dynamics CRM zorgen ervoor dat u gemakkelijk uw bedrijfsprocessen kunt ondersteunen. Dit zorgt ervoor dat er activiteiten kunnen worden toegewezen aan een medewerker of aan een volledig team. Doordat dit volledig automatisch gebeurd verlopen de processen efficiënter en sneller. De klanten zullen hierdoor sneller worden voorzien van de juiste service. De controle over de verschillende taken verbeterd ook, doordat er teams of personen kunnen worden toegewezen aan de goedkeuring of escalatie van een taak. De kwaliteit kan hierdoor beter worden gewaarborgd. De hulpprogramma’s die aanwezig zijn in Microsoft Dynamics CRM 2011 zorgen ervoor dat de workflows eenvoudig en snel kunnen worden aangepast, waardoor het erg flexibel is in gebruik.

Winkelwagen: 0 items

Bekijk de inhoud

Neem contact met ons op

Chat met ons

Neem contact op met een van onze gekwalificeerde medewerkers voor meer informatie over onze diensten.

Chat met ons

Indicatietool

SharePoint keuze:

Aantal gebruikers:

Vrijblijvend uitproberen

U kunt SharePoint vrijblijvend 30 dagen uitproberen

Gratis aanvragen

Training volgen

Volg nu een professionele SharePoint training

Training aanvragen